Monday, August 13, 2012

Mr Sirap Bandung - Bab 28

Bab 28

Kepala yang berbalut tudung bawal berwarna hijau limau nipis ligat meninjau ke kiri dan kanan pintu bilik stor yang menjadi bilik pejabat rasminya di Kiara Arena. Bibir mengukir sengih. Fuh, lega. Mangkuk tu dah takder. Mesti dah blah naik ke atas. Padan muka awak! Apa tunggu lagi tu. cepat aar cabut, Teja. Line clear tengah ni, beb. Eh eh Teja jap, tadi kau panggil dia mangkuk ek? Hello dia tu boyfriend kau yang terchenta okay! tak baik aar. Sian dia. Aah, tak kira..hati tengah panas ni tau tak. Sib baik orang tak panggil dia periuk belanga tau tak, huh! Tangan pantas menekan suis lampu di dinding sebelum pintu dirapatkan. Beg sandang dibetulkan kedudukannya di tubuh.Plastik merah yang terisi bekas-bekas plastik yang sudah kosong dijinjit. Kaki laju menuju ke atas pintu kecemasan. 

Langkah Teja deras menuruni anak tangga untuk ke parkir sambil hati tak habis-habis berdoa agar tidak bertembung dengan lelaki itu.  Teja tak mau berjumpa lelaki itu buat masa nih. Dia nampak lelaki itu menunggu didepan lif sewaktu dia mahu keluar. Langsung niat mahu balik cepat tadi dibatalkan. Dia masuk semula kedalam bilik pejabatnya yang sekangkang kera itu mengurung diri. Lebih kepada mahu melarikan diri daripada lelaki itu. Nasib baik lelaki itu tidak datang menyerbu terus kedalam bilik stor selepas Teja lari daripadanya dari training room pagi tadi usai sesi townhall bersama tuan CEO Kiara Arena. CEO? Hati Teja jadi sakit bila memikirkan. Nafas dilepaskan dalam dalam. Dah dah..taknak fikir pasal benda nih sekarang. Teja tak mahu serabutkan kepala. Dia ada benda lain nak fikir dan perlu diselesaikan segera. Karang kalau dia fikir pasal "hal ni" mesti kerja dia yang satu itu tak selesai. Teja tak mahu dianggap tidak menepati janji sebab Teja selalu ingat abah cakap janji itu amanah. Jangan buat main.

Tadinya Teja bersyukur sangat-sangat budak yang hantar stok kertas A4 dari pihak pembekal telah menyelamatkannya dari diserbu oleh lelaki itu. Jika tidak, Teja tak tahu apa akan jadi tadi. Kalau lelaki itu masuk tadi memang sah-sah Teja akan belasah dia masa tuh jugak.  Nanti jadi kes polis pulak sebab Teja belasah CEO Kiara Arena. Tapi bukan salah Teja kan. Dia tu yang jadi punca. Siapa suruh tipu Teja. Teja sakit hati tau kena tipu hidup-hidup macam nih. Sampai hati dia buat Teja macam nih. Teja tau la Teja budak yang tak sekolah tinggi tapi Teja pun ada perasaan jugak.  Kenapa buat Teja macam nih. Susah sangat ker nak terus-terang ngan Teja nih. Haper, Teja ni spesies baham orang ker yang dia sampai kena buat "pengakuan" depan orangramai macam pagi tadi tuh. Lepas tuh boleh senyum-senyum lagi dengan HJA yang sengal tuh. Benci betul!

Kalau tak fikirkan sabar memang Teja dah serbu dia depan-depan kat dalam training room tadi dan cepuk dia masa tu jugak. Lantaklah. Tapi Teja fikir panjang walaupun memang rasa telinga memang dah macam kuar asap gunung berapi jer masa tuh. Teja tak mahu malukan lelaki itu didepan staff-staff lain. Teja masih ada hormat pada dia. Teja taknak benda yang buruk berlaku depan mata staff-staff yang lain. Teja taknak diorang semua tahu hal mereka berdua. Tau tau aje la bila hati tengah panas macam-macam boleh berlaku. Mati pulak anak orang nanti Teja kerjakan. Langkah Teja sudah sampai ke tingkat bawah. Lenguh giler kepala lutut turun tangga sampai 18 tingkat nih. Semua nih dia tu la punya pasal. Hei Teja, kenapa ni asik fikir pasal dia. Makin Teja tak nak fikir, makin kuat dia merayap dalam urat nadi Teja, Issy..tak suka betul!  Teja hela nafas saat kaki jejak anak tangga terakhir. Teja tak mau dengar dan cakap apa-apa sekarang. Teja hanya nak balik dan sampai rumah cepat-cepat. Teja tak mahu fikir apa-apa buat masa nih. Pergi..pergi! Teja tak mau ada apa-apa benda yang kacau kepala dia. Banyak benda sedang tunggu dia di rumah. Dia kena sampai awal di rumah. Dia nak kukus kuih kaswi dengan goreng cucur badak yang dia dah siap buat awal pagi tadi untuk pesanan daripada pihak surau lepas maghrib nanti. Ada ceramah ustaz muda yang dari program Iman Muda. Teja lupa pulak nama dia. 

Tangan tolak muka pintu keluar untuk ke parkir. Teja jengah dulu kepala sedikit dari pintu yang ditolak perlahan. Mata bulat memandang ke kiri dan kanan. Clear!. Teja atur langkah laju memandang ke depan. Cepat Teja!

"Teja.."

Alaaa...issy!  

Telinga menangkap ayunan tapak kaki dibelakang yang laju mengekorinya. Langkah makin deras dihala ke hadapan. Agak-agak kalau lari ok tak ek. Issy, jangan karang jatuh wat malu jer! Ha'a la pulak. Karang jatuh habislah saham gadis ayu Teja. Tapi dia tuh ada kat belakang aar. Eei..geram tol la dia nih. Kita tak nak jumpa awak laa. Kita tak nak dengar apa-apa tau tak. Awak pergi aar balik!

"Teja...nanti."

Teja masih laju berjalan. Tak toleh belakang. Thaqif geleng kepala. Sesak nafas mengejar si dia yang satu nih. Pantas aje dia larikan diri. Teja, tolonglah. Saya tau saya salah..tapi awak kena dengar dulu penjelasan saya. Jangan la macam ni, sayang..

"TJ...please."

Please tengkorak awak aar! Please kunun..poodaah!

"awak...awak tolonglah dengar penjelasan saya dulu."

Boleh jalan aar! Despatch kunun..Huh, penipu!  benci aar. Benci!! Teja terus melangkah. Dia buat-buat pekak namun suara di belakang tak henti memanggil. 

"dear..janganlah macam ni."

Haper dear dear. Orang tengah bengang nih tau tak..Huh!

"Tun Teja Ratna Sari binti Ismail..."

Oit!!!!!!!!!!!. Spontan langkah Teja spontan terhenti kala namanya diseru. Nak kena sungguh awak ye! Apahal yang sebut nama penuh orang nih haa. Saya tak suka tau tak!  Suka suka awak jer sebut nama penuh saya ek. Nak akadnikah haper. Opps.! Tangan Teja pantas menepuk mulut.Syoh syoh syoh. Tamau sebut. Orang tengah sakit hati ni aar. Tubuh laju dipusingkan. Mata mencerlung memandang susuk tubuh dihadapan yang juga sedang tegak mamatung memandang ke arahnya. Senyum dibibir itu buat dada Teja macam nak pecah. Jangan nak senyum-senyum ek. Ingat awak handsome meletup saya heran ke. Tak heran aar! Orang tengah sakit hati nih tau tak!

Telunjuk Teja lurus menuding ke hadapan. Saling memandang. Lelaki itu dilihat tersenyum. Teja ketap bibir. Eei, dia nih memang laa...orang dah lambat nih tau tak!

"saper bagi awak mandat panggil saya dengan nama tuh, haa?? Tarik balik! Cepattttttt!" Teja jerit. Dia dah tak kira kalau lelaki dihadapannya ini kata dia dah macam perempuan giler. Memang dia tengah naik giler sekarang!

Thaqif senyum. At last i hear you voice, dear. Alhamdulillah.

"apa yang awak senyum-senyum. Cepat tarik balik! Awak takder hak nak panggil saya dengan nama tuh, huh!" Teja mendengus kuat. Bibir diketap kuat. Mata masih tajam memandang ke hadapan.

"no..i won't."

Teja ketap bibir. " Cepat!!!!!!!!!!  Tak faham bahasa ker. Mangkuk betul!" Eei, geramnyer!

Mangkuk?..Takper laa awak, mangkuk pun mangkuk la janji awak puas hati sebab dapat marah saya.

"saya kan buah hati awak,hmmm. Saya ada hak kan nak panggil awak dengan nama penuh awak yang sangat cantik tu. Saya tak perlu mandat sebab kita kan dah declare as attached to each other, dear. I'm yours and your're mine. So, do i still need a permission from you to call you with the name that i love to?"

Baaaaanyak cantik! I'm your's and you're mine kunun. Poodaah!

"Eh, jangan nak perasan ek. Bila masa saya ni jadi hak awak. Cakap??? Awak jangan nak tambah marah saya pada awak ek. Karang saya mengamuk kat sini, baru awak tau. Awak belum tengok saya naik antu lagi tau tak!"

Thaqif senyum.  Marah sungguh dia ye..hehehe. Teja tajam menjeling.

"soon, dear. Kalau you nak..hari ni pun boleh I'm, ready."

Teja rasa nak tepuk tepuk aje mulut lelaki dihadapannya ini. Sedap aje dia bercakap. Ingat orang ni kebulur sangat ke nak kat dia. Menyampah! Eei...

"jangan nak mengada ek. Haper, ingat saya anak ayam ker sesuka awak jer nak buat. Ingat orang hadap sangat ke haa.."

Thaqif masih tenang dan tersenyum.

"saya cakap dengan abah malam nih..ok?"

Abah? Ehwah ehwah, sedapnya dia bercakap ye.

"Itu abah saya..bukan abah awak ye. Ingat sikit. Jangan nak lebih-lebih ye. Karang saya hempuk baru padan muka awak tau."

Amboi garangnya dia. Tapi awak marah-marah ni, makin comel la, Teja. Thaqif ketawa kecil. Teja menjeling tajam.

"soon akan jadi abah saya juga kan,hmmm."

Eeei, benci tol cakap dengan dia nih!

"Huh, menyampah!"Teja mendengus kuat. 

"Dah, saya nak balik. Banyak keje tunggu saya kat rumah. Malas nak layan orang macam awak. Buang masa aje. Saya tak nak cakap apa-apa lagi dengan awak." Teja pusing tubuh lantas laju berjalan. Thaqif lebih pantas memintas. Dia tak akan lepaskan Teja. Sekurang-kurangnya dia mahu Teja dengar penjelasannya. Dia mahu Teja tahu dia bukan main-main dengan perhubungan mereka. Dia sungguh-sungguh. Dan kerana rasa sunguh-sungguh itulah yang mendorong diri Thaqif melakukan pendedahan tentang siapa sebenarnya dia pagi tadi secara langsung didepan Teja dengan disaksikan oleh puluhan staff sokongan yang lain. 

Tangan direntang dihadapan. Langkah Teja terhenti tiba-tiba. Kalau dia tak break tadi sah-sah tubuh dia terbenam ke dada bidang lelaki ini. Ni apakehal yang rentang-rentang tangan nih. Naik main galah panjang haper. Dia ni kan sungguh laa nak kena dengan Teja hari nih. Baik! Mata Teja mencerlung menikam sepasang bebola bundar yang tunak memandangnya. Jarak yang agak rapat antara mereka hingga deria bau Teja cepat sahaja menghirup haruman yang dipakai lelaki ini. Wanginya. Dia pakai jenama apa ek. Ooi, Teja dalam marah pun sempat ek kau...hehehe. Dah dia berdiri dekat, memang aar akan bau..bukan orang yang hingin nak cium sangat tau tak, huh! Telunjuk Teja lurus yang sedikit gementar dihala pada dada bidang dihadapannya. Debaran yang singgah didada buat Teja sedikit gelisah namun dia tetap berani kan diri. Dia tidak mahu lelaki dihadapannya ini perasaan apa-apa. 

"awak ni nak apa lagi. Kan saya dah cakap saya tak mau dengar apa-apa."

Thaqif senyum. Mata Teja yang bulat dia tatap puas-puas. Cantik! Raut wajah yang sangat hampir menjamah kulit wajahnya diselusuri penuh takjub. Indah sekali ciptaan Tuhan yang satu ini. 

"saya nak awak."

Gila!

"sayang, please listen to me..let me explained everything."

"banyak la awak punya sayang."


"saya memang sayang awak, Teja..sungguh-sungguh sayang. Saya tak main-main. Saya berani sumpah. Please, sayang." Thaqif angkat tapak tangan paras bahu sambil senyum. Mata terus dijunamkan pada sepasang mata Teja yang bulat bercahaya.


Teja cebik. Yelah sangat tuh. Dah kantoi barulah mengalabah kan. Sayang laa, dear la. Itu laa..ini laa. Eei..benci tau! Teja tengok wajah lelaki itu masih lagi manis tersenyum memandangnya. Nih satu hal...asyik asyik senyum. Cepuk karang, baru padan. "haper yang pandang-pandang saya sambil senyum. Ingat handsome sangat ker awak tuh..huh!" Teja jeling tajam sambil menoleh sekilas ke arah lain. Thaqif merapatkan sedikit wajahnya ke wajah Teja. Teja telan air liur. Gementar terus direnung secara dekat begini. Kalau Teja pecut aje lari boleh tak. Haiyak nanti habislah dia tau Teja kalah dengan dia. Tak nak kalah. Mana boleh! Dia yang salah. Bukan Teja.  Hapa nak buat ek, hentak ngan bekas kuih ni leh tak.... Eh jangan jangan Teja. karang cacat la muka dia. Rugi la..Muka dia handsome tuh. Dah tu nak belasah kat mana lak nih. Ala, sepak jer kaki dia, Teja.Tak pun pijak kaki dia kuat-kuat. Biar padan muka dia! Sapa suruh tipu Teja hidup-hidup kan.

Makin lebar senyum Thaqif. Dia tahu Teja sedang cuba melawan perasaan dalam hatinya yang sedang berperang. Riak gementar gadis itu mudah sahaja ditangkap oleh renungannya.  Thaqif tahu sungguh perasaan sebenar Teja terhadapnya. Sama seperti apa yang dia rasa pada gadis ini. 

"sebab orang kat depan saya ni cantik sangat..tu sebab saya asik pandang dia dan senyum. Tapi dia saje taknak senyum kat saya."

Ada jer yang kena baham dengan Teja ni karang!


"sayang....listen to me, hmmm."

Teja ketap  bibir. Tumbuk dia ni karang. Suka jiwa dia aje panggil orang sayang tau. Teja pandang lelaki didepannya. Masih lagi tenang melontar wajah manisnya. Nak sangat kan..haa amekaw! Eh jangan tumbuk dia laa..nanti kau juga yang rugi Teja. Habislah muka boyfriend kau yang terchenta nih. Yelah...yelah, huh!

"aduh...sakitnya." Thaqif tunduk kebawah. Kesho hitam Teja sedang kuat menekan kaki. Thaqif angkat muka. Teja tayang muka tak bersalah. 

"sayang..kalau awak rasa dengan buat macam nih boleh maafkan salah saya, buatlah...pijak kuat-kuat pun takper. Patah kaki saya pun takper. Asalkan awak puashati."

Patah??..Oit Teja..jangan! Karang tempang pulak laa boyfriend kau nih. Muka handsome meletup..tapi tempang la pulak. Rugi woo. Teja pantas angkat kakinya yang kuat menindih kaki lelaki dihadapannya ini. Tubuh dibongkokkan sedikit. Biar betul. Patah ker? Tapi Teja bukannya pijak kuat sangat pun. Alamak..mati la, Teja. Kalau dia saman Teja nanti sebabkan kaki dia patah, macammana..waaaaa.

Tubuh pantas ditegakkan semula. Wajah ketat Thaqif yang sedang memejamkan mata ditatap. Teja telan air liur. Haa, sudah..biar betul nih. Ya Tuhan..apa Teja dah buat nih. Abah, Teja tak sengaja. Teja nak lepaskan geram aje. Teja takder niat nak patahkan kaki Man. Awak...saya minta maaf. Sa..saya pun sayang awak tau. Sayang sangat. Saya cuma..cuma nak lepaskan sakit hati dan geram saya saje. Awak...janganlah buat saya takut.

Khali.

Teja kuis perlahan bahu Thaqif dengan jari-jemari halusnya. Rasa bimbang dan gusar sedang kuat menghentak kepala. 

"a..aw..awak...awak, sakit ker awak."

"sakit la, sayang.." Thaqif tala sepasang mata bundarnya dengan wajah yang masih ada kesan kerut kerana menahan sakit.

Teja kemam bibir. Wajah ditundukkan.

"sa..saya minta maaf." 

Thaqif senyum saat lihat wajah polos Teja yang sedikit tunduk memandang ke bawah.

"sayang juga awak pada saya kan. Awak sayang saya kan? Betul nih? Tak tipu kan. Janji jangan tipu saya.."

Teja spontan menganggukkan kepala. "mesti la sayang. Awak kan buah hati saya. Ye, janji tak tipu. Sumpah!"

Sumpah?? Oit Teja..apa kau dah cakap nih. Teja bulatkan mata. Alamak! Tapak tangan menekup mulut yang sudah terbabas. Kantoi! Kepala laju menegak memandang ke hadapan. Teja gigit bibir saat lihat senyum yang terukir dibibir lelaki dihadapannya ini.

Thaqif senyum. Mata dikenyitkan.

"so..tak boleh marah-marah lagi, hmmm. Awak dah confess kan. Tak baik mungkir janji. Munafik tau. Awak dah janji dua kali kat saya nih. Saya pegang janji awak."

Mata bulat Teja tajam menikam. Jahat betul!


"sayang...listen, let me explained everthing,hmmm. Lepas tuh kalau nak belasah saya pun saya rela. Belasahlah..sampai pengsan pun takper. Jangan mati sudahlah. Kita belum kahwin lagi. Rugi tau."

Teja tajam menjeling. Eei dia nih..geram betul laa.

Teja atur langkah semula ke parkir. Thaqif yang terhencut-hencut juga turut mengatur jalan sama. Ganas jugak buah hatinya ni rupanya. Tak padan dengan badan. Sekali dia pijak memang macam kena hempap dengan besi mampat. Thaqif toleh wajah polos disebelah yang sudah tenang. Fuh, lega dia tak marah-marah lagi. Tak kisahlah kalau ini harga yang dia harus bayar untuk dapatkan semula kedamaian pada wajah si dia nih.

Teja capai helmet. Dari ekor mata,Teja tahu dia sedang direnung tunak. Teja buat buat tak tahu. Dia tak mahu terkantoi lagi. Lelaki ini lebih bijak memerangkapnya untuk berjanji semalam dan hari ini telah memerangkapnya sekali lagi. 

"sayang..."

Teja angkat dua belah tangan.

"boleh tak jangan panggil dengan nama tuh. Meremang bulu roma saya nih tau. Awak jangan nak asah ilmu mat romeo awak tu kat saya ye..saya belasah awak sungguh-sungguh nanti."

Thaqif angguk senyum.

"Tun Teja Ratna Sari..boleh?"

"dah lama hidup ker? Jangan nak mengada-ngada ye."

Thaqif ketawa kecil.

"Awak jangan nak gelak-gelak ye. Saya belum habis buat perhitungan dengan awak. Jangan ingat saya mudah nak maafkan awak atas apa yang awak dah buat nih. Awak belum selesai dengan saya. Malam nih awak kena cakap semua. Denagr ni...SEMUA! Jangan tinggal satu pun. Kalau saya dapat tau awak tipu saya lagi...awak memang wassalam lepas nih. Jangan nak saman saya kalau apa-apa jadi kat awak lepas nih. Awak puncanya. Faham?"

Thaqif letak tapak tangan yang diserongkan ke pelipis. Senyum.

"ok, sayang. Promise. Tapi..kalau saman dengan cincin kahwin bolehkan,hmmm." Serentak itu mata dikenyitkan.

Eeei, dia nih. Sengaja betul laa. Teja tumbuk perlahan dada Thaqif sambil lontar jelingan tajam. 

Berderai ketawa Thaqif. Kali ini lebih nyaring.


* * * * * * *
Mike geleng kepala. Parah kau ni, bro!

"kan aku dah cakap. Tengok apa dah jadi."

"i'm fine, Mike. She just need a time to adjust with all this."

"habis tadi dapat kau tangkap dia."

Thaqif angguk. Kenangan di parkir petang tadi masih utuh terpahat di kepala. Mana mungkin dia lupa. Wajah polos yang jelas menyala amarahnya pada mulanya kala mereka bertentangan namun entah mengapa dimatanya Thaqif yakin si dia itu tidak bermaksud apa-apa. Hanya sekadar ledakan perasaan kecil hati mungkin kerana merasakan dirinya ditipu. 

"aku panggil dia dengan nama penuh dia tuh baru dia berhenti dari ignore aku. At last dia cakap dengan aku. Tapi..." Thaqif senyum." macam kau cakap laa...berdas-das dia tembak aku. Dah tu dia pijak kaki aku, bro. Kuat giler. Macam nak patah rasanya. Punyalah sakit. Tapi aku seronok tengok dia marah. Dia cakap macam keretapi..laju giler..but she's damn cute laa, Mike."

Giler betul kawan aku nih. Kena maki bagai nak pecah telinga..kena pijak sampai nak patah kau boleh senyum dan relax lagi. Teja..kau dengar nih. Sayang sungguhlah tuan CEO nih kat kau. Mana ada awek kat Kiara Arena nih yang bertuah macam kau la, Teja. 

"kau yang cari pasal, bro. Kan aku dah warning kau jangan panggil dia dengan nama tuh. Kau degil. Nasib baik dia cuma maki kau jer. Tak baling kau dengan helmet Jerman dia pun dah kira untung tau. Tidak..kau wassalam, bro!"

"aku tau dia sayang aku. Takkan dia tergamak nak baling aku dengan helmet. Dia marah-marah sayang jer tu kat aku. Tengok mata dia pun aku tau. "

"so..macammana. Dah settle la kiranya nih. Dai dah maafkan kau la ye."

Thaqif geleng. Senyum. Tubuh yang tersandar dikerusi digerakkan ke kanan dan kiri.

"malam ni malam penentu untuk aku la, bro. Kalau dia terima explaination aku..aku selamat laa. Kalau tak..." Thaqif angkat bahu. " but  i really hope she can accept my explanation...and forgive me. Aku tak mampu nak lepaskan dia dari hati aku, Mike. I really love her.  Very much."

Mike senyum. 

"insyaallah, bro. Aku tau dia sayang kau. Tengok muka dia pun aku tau. Kau jangan risau la. Dia merajuk sikit jer tuh."

Thaqif angguk kepala. Insyallah. Seraut wajah Teja yang malu-malu saat mereka bertentang tadi terlayar kembali. Thaqif senyum.

Awak, saya sungguh sayang awak.

Sayang sangat-sangat!

14 comments:

The Lady Chosen said...

Hahahahaha marah-marah sayang si Teja ni, harap2 Teja boleh terima penerangan si Thaqif nanti

Fidd said...

aahhh...comelnye diorang berdua ni...thanks kucc

sue said...

x tahu nak cakap apa.... tapi besttt... sweet sangat Man dan Teja.... cara Teja yang sabar tu buat Man bertambah sayang .... cepat sambungggg

oshin-jamel said...

olo²...so sweet la tj n tj² nie.....loving couple.....hehehe..beruntung teja :)

izairina said...

ooooo my my so sweet

~malin leen~ said...

suka..suka..suka

hk said...

ahhh...bestnyer!!! CAIR!!!!!

che`leen said...

ho ho ho..puas hati
trima kasih kucc!

mizz acu said...

Halammakkkk.. Ai plak yg jth chenta ngn en qiif nih!! Haillaaa... So sweet!!

Eijan said...

Speechless kucc....sweet sgt couple ni....merajuk & marah syg....ni buat qif lagi angaukan teja....mlm ni siap la teja kena pinang terus....

itu_aku +_^zue said...

sweet gler...mmg tlebih gula dh Thaqif ni.
:)

muda_13 said...

akak, dalam paragraf ni, 'Teja capai helmet. dari ekor mata, Teja tahu disedang direnung' ni maksudnya diri sedang di renung ye.

hehe, suke suke suke, ngan Man yang cool je hadapi amarah Teja, masih berani nak senyum2 depan die, hehe, dan teja pun masih pikir panjang nak belasah abang Man, hihi. sweet

diari neesa said...

akak...nk next entry plz!!!nk tgok fasa Man ambik hati Teja plak...kasi betul2 cair...tgok gaya Teja ni x tahan kena panahan cinta daripada MR sirap bandung ..hihi..

My said...

alahai...sweetnyer drg ni...:) kucc nak lagi...sgt bestt...